Az idő pénz! Virtuális Asszisztencia szolgáltatásom fő célja, hogy munkámmal minél több időt takarítsak meg Partnereimnek, ezáltal növelve az általuk működtetett vállalkozás költséghatékonyságát.
A jól szervezett és végzett munka segítségével az időgazdálkodás javul, a keletkező többletbevételből egyszerűbben kovácsolható financiális, vagy akár versenyelőny.

Napjainkban egyre több a lelkes  Virtuális Asszisztenciát ígérő jelentkező. Nehéz köztük, közülünk, a valódi jó szakembereket megtalálni.
Szakmaiságomat támassza az alá, hogy a pályát nem most kezdtem. Referenciával 2006-ra visszamenőleg rendelkezem és természetesen számlaképes vagyok.

Mit érdemes hozzám kiszervezni?

>>>Speciális szaktudásom van:
> Direkt és indirekt beszerzésben, a kiadások racionalizálásában és az ezekhez kapcsolódó feladatok ellátásában.
> Tenderek kiírásában, lebonyolításában, nemzetközi szinten is.
> Tervek, beszámolók, kimutatások, elő- és elkészítésében.
> Üzleti akciók/reakciók kidolgozásában és megvalósításában, akár nemzetközi környezetben is.
> Piackutatásban, döntéselőkészítésben.
> Pályám során korábban rendszeresen foglalkoztam oktatással, oktatási és pályázati anyagok elkészítésével.
> Auditra való felkészüléssel, belső és speciális folyamatok auditálásával.

>>>Ezeken felül, mint általános Virtuális Asszisztens:
> Hatékony rendszerben működtetem az adminisztrációs, szervezés ügyintézés, ügyviteli teendők támogatását.
> Olyan tevékenységek elvégzésében nyújtok kiemelkedő segítséget, amik időt vesznek el a cégvezetéstől vagy sokkal gazdaságosabb kiszervezetten működtetni őket, mint saját munkaerő segítségével.

A VA szolgáltatás feladattól függően óradíjas vagy akár projekt alapon, egyedi ajánlat mentén történő elszámolással működik!_

_

És ha esetleg angolul lenne szükség minderre? Let me welcome this fascinating opportunity, too.